Direktlänk till inlägg 10 augusti 2014

Centerpartiets valmanifest


Jag tycker det bygger på samma anda som EU-manifestet. Nu lyfter man fram Centerfrågorna som ger oss en tydlig och bra profil som skiljer ut oss från de andra partierna. Jag tycker att så fort Centerpartiet får stå på egna ben så tänker man rätt, stort och framtidsinriktat.

 

Gläder mig åt att tramsordet liberal inte förkommer. Jag tycker manifestet landat rätt lägger man till den valfilm som besöket från SvT gjorde hos Roland Åkesson så har vi en valframgång som i en ask. Jag vet inte om man får klippa ned den och visa på varje valmöte. Nu när de andra programmen ticka fram så går Åkesson programmet från klarhet till klarhet. Så ser den sanna Centerrörelsen ut.

 

Våra politiska motståndare kommer i sin "Right profile" vi törs nog namnge dem också det är Fi, MP, V, Fp som är fiendeskapet resten är medtävlare.

 

Jag tycker manifestet tilltalar mig mycket. Kort koncist och varmt.!!!!!!!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

DAGENS POLITIK Analys av jobben från Centerpartiet Classic Arbetskraftsundersökningarna (AKU) augusti 2014:   Nu kommer jobben Centerpartie Classic analyserar den senste arbetskraftsundersökningen I augusti ökade arbetslösheten med 11 000 per...

Om man får tro Konjunkturinstitutet så tappar ekonomin snarare fart än rätar på sig. Industrin vill inte komma igång på exportsidan. Skulle tillväxtprognosen på 1,8% i ekonomisk tillväxt i år vara korrekt då har vi ur sysselsättningssynpunkt ännu ett...

Utveckling mot en modern landsbygd Det där är alldeles för enkla argument som mitt älskade parti redovisar det beror på okunskap.. Skall Svensk livsmedelsproduktion växa krävs ordentligt med export dom som skrivit centenserna har inte satt sig in hur...

Sysselsättningen ökar       CENTERPARTIET CLASSIC                                         Analyserar: Vi ber redan från början våra läsare om ursäkt  detta är ingen enkel materia men lär du dig detta har du stor trovärdighet och försprång fr...

  Lite sans och balans för det väl ändock vara välfärden har förändrats även jordbruket och landsbygden. Vi lever i en globaliserad värld där konkurrensen från omvärlden är avgörande vi kommer aldrig mer kunna isolera oss utan konkurrera med andra....

Presentation

Centerpartiet Classic är en facebookgrupp för goa & snälla människor som vill att Landsbygden och småorterna skall överleva. Hushållning med jordens ändliga resurser Decentralisering och rättvisa för småfolket. Vi skall kunna bo och jobba på landsbygden o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards